reklama

Znamy zwycięzcę konkursu na Kierownika Biura Burmistrza!

Opublikowano:
Autor:

Znamy zwycięzcę konkursu na Kierownika Biura Burmistrza!  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościNa stronie BIP Sanok zamieszczono informacje o rozstrzygnięciu konkursu na Kierownika Biura Burmistrza. 

Stanowisko to obejmuje Pani Małgorzata Sienkiewicz - Woskowicz.

Znalezione obrazy dla zapytania sienkiewicz woskowicz małgorzata

Małgorzata Sienkiewicz - Woskowicz będzie sprawować piecze nad: 

BIURO BURMISTRZA MIASTA  
e- mail: bbm@um.sanok.pl
 

Do zadań Biura Burmistrza Miasta należy: 

  1. Obsługa organizacyjna Burmistrza.
  2. Prowadzenie sekretariatów: Burmistrza i jego zastępców.
  3. Ustalanie w porozumieniu z Burmistrzem harmonogramu dyżurów pełnionych przez Burmistrza,  Zastępców, Sekretarza i Skarbnika.
  4. Prowadzenie rejestru przyjęć obywateli podczas dyżurów realizowanych przez Biuro Burmistrza.
  5. Przygotowywanie materiałów i opracowywanie sprawozdań na sesje Rady Miasta.
  6. Organizowanie obsługi kontaktów Burmistrza z przedstawicielami administracji rządowej, organami samorządu terytorialnego, przedstawicielami organizacji gospodarczych i zawodowych, klubami radnych Rady.
  7. Nadawanie biegu wnioskom, propozycjom i inicjatywom składanym przez parlamentarzystów, senatorów, organizacje społeczne, gospodarcze i zawodowe oraz kluby radnych Rady.
  8. Obsługa organizacyjna wizyt, spotkań i uroczystości z udziałem Burmistrza.
  9. Koordynacja współpracy z zagranicą.
  10. Wykonywanie materiałów  informacyjnych o charakterze ogólnym – wizerunkowym na potrzeby Urzędu Miasta Sanoka.
  11. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej i jej archiwizacja.
  12. Obsługa medialna Burmistrza Miasta.
  13. Przygotowywanie materiałów prasowych, ogłoszeń i artykułów dla mediów.
  14. Organizacja konferencji prasowych.
  15. Nadzór nad realizacją informacyjnych programów radiowych, telewizyjnych i filmowych.
  16. Prowadzenie oficjalnej miejskiej strony internetowej.
  17. Prowadzenie oficjalnej i okolicznościowej korespondencji oraz koordynacja współpracy w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi.
  18. Organizacja spotkań i koordynacja harmonogramu kalendarza.
  19. Organizacja i formalne dokumentowanie podróży służbowych.
  20. Prowadzenie rejestracji korespondencji wpływającej do Urzędu oraz ekspedycja korespondencji wychodzącej.
  21. Współpraca z wszystkimi Wydziałami Urzędu Miasta, a szczególnie z wydziałem Organizacyjnym i Kadr w zakresie dotyczącym zapewnienia właściwych warunków pracy i spraw związanych z obowiązkami i uprawnieniami pracowniczymi.
  22. Przygotowanie i organizacja spotkań Burmistrza z mieszkańcami Sanoka oraz przedstawicielami podmiotów gospodarczych i organizacji NGO.
PRACOWNICY BIURA
Stanowisko Imię i Nazwisko Nr telefonu Nr pokoju

Zastępca Kierownika Biura

Robert Bańkosz 134652884 63a
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
Burmistrza Miasta i I Zastępcy Burmistrza ds. Rozwoju
Paulina Paszta 134652800 61
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
II Zastępcy Burmistrza ds. Społecznych
Paulina Bajger 134652811 26

Stanowisko ds. Obsługi Biura Burmistrza

Jakub Radożycki 134652828 63a

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo