Od 20 listopada, klienci ZUS mogą telefonicznie umówić się na wizytę w wybranej przez siebie placówce Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Spotkanie z ekspertem Zakładu można zarezerwować w dogodnym dla siebie terminie oraz o wybranej godzinie. W tym celu każdy, oddział ZUS uruchomił specjalny numer telefonu.
ZOBACZ TAKŻE: Masz kredyt we frankach i zadajesz sobie pytanie, czy warto pozwać bank i jak zacząć taką sprawę?
Aby umówić wizytę w oddziale w Rzeszowie lub placówce w Mielcu, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Jarosławiu, Leżajsku, Przeworsku, Przemyślu i Lubaczowie
należy zadzwonić pod numer 17 867 50 28, natomiast w oddziale w Jaśle oraz inspektoratach w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku - pod numer 13 443 79 08
„Podczas rozmowy trzeba podać swoje dane – imię, nazwisko, PESEL lub serię i numer dokumentu tożsamości oraz numer telefonu kontaktowego. Należy również podać placówkę, w której ma się odbyć wizyta, sprawę, jaką chce się omówić z ekspertem ZUS, oraz wskazać dzień i godzinę wizyty. Następnie na podany podczas rozmowy numer telefonu przyjdzie wiadomość SMS z terminem oraz numerem rezerwacji wizyty. Zawiera on 10 cyfr, które należy wpisać na ekranie urządzenia do wydawania numerków w placówce ZUS”
- wyjaśnia Wojciech Dyląg, rzecznik regionalny ZUS województwa podkarpackiego.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.