Praca serwisu,
utrzymanie sieci i instalacje będą odbywały się jak dotychczas, z
zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny. Godziny pracy Biura Obsługi
Klienta oraz Serwisu nie zmieniają się !!
W trosce o Państwa zdrowie informujemy, że umożliwiliśmy telefoniczne zawarcie umowy o dostęp do Internetu, telewizji, telefonii komórkowej i
stacjonarnej, zmianę taryf a także pozostałe sprawy biurowe.
Zapraszamy do kontaktu:
BIURO - 13 446 1111, 696 191 739
SERWIS - 13 446 1112
e-mail – biuro@metrosan.pl
O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować na stronie
www.metrosan.pl i na naszym profilu na FB
https://www.facebook.com/searc
W związku zagrożeniem, na jakie wszyscy jesteśmy narażeni, zwracamy się z prośbą o odpowiedzialne wzywanie serwisu i szczerość w przypadku
choroby. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie.
Zadbajmy wspólnie o zdrowie nasze i naszych bliskich.
Z poważaniem,
Metrosan sp. z o.o.