reklama

Dzień Otwarty w przemyskim Klubie Młodego Programisty!

Opublikowano:
Autor:

Dzień Otwarty w przemyskim Klubie Młodego Programisty! - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościNiebawem w Przemyślu rusza nowy cykl warsztatów w Klubie Młodego Programisty (KMP). Zanim jednak zaczniemy regularne spotkania, zapraszamy na Dzień Otwarty!

Chcesz zobaczyć jak wyglądają zajęcia w Klubie? Może akurat szukasz pomysłu na dodatkowe zajęcia dla swojej pociechy? Przyjdźcie razem na Dzień Otwarty w przemyskim Klubie Młodego Programisty!

Roboty, tablety, maty do programowania, a do tego słodki poczęstunek - takie rzeczy tylko u nas! Przyjdź ze swoim dzieckiem i wspólnie przekonajcie się, że programowanie to frajda.

Widzimy się w poniedziałek – 9 września o godz. 16.

Przemyśl, zapraszamy!

– Spotkania będą świetną okazją do porozmawiania z naszymi trenerami, poznania programu zajęć, a przede wszystkim do przekonania się, że programowanie jest dla każdego – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski. – Podobnie jak na zajęcia, także na Dni Otwarte, zapraszamy całe rodziny z Przemyśla i okolic – nie tylko dzieci, ale i rodziców – dodaje szef MC.

Co dla Was zaprogramowaliśmy? Kodowanie na macie, zajęcia z robotami dla najmłodszych, wieża
z kubeczków i kubeczkowe sudoku, puzzle, kodowanie tras, a nawet… dyktando graficzne.

Będzie się działo!

Aktywności przygotowaliśmy tak, abyście mogli dołączyć w dowolnym momencie. Co 25 minut będziemy startować z inną zabawą dla Waszych dzieci. Aby wziąć w nich udział wystarczy po prostu przyjść – nie ma zapisów. Jednak kto pierwszy, ten lepszy - w każdej aktywności będzie mogło wziąć udział maksymalnie 30 osób.

Brzmi dobrze? A to nie wszystko! Przygotowaliśmy też słodkości i to nie byle jakie. Ich motywem przewodnim będzie oczywiście programowanie. 

Zapisz w kalendarzu

Już dziś zapiszcie sobie datę Dnia Otwartego w kalendarzu i nie zapomnijcie o nas…

9 września (poniedziałek) – Klub Młodego Programisty w Przemyślu

o   start – godz. 16:00, zakończenie – godz. 19:00

o   adres: Przemyska Biblioteka Publiczna, ul. Grodzka 8

Wiecie, że przyjdziecie? Dołączcie do naszego wydarzenia na Facebooku https://www.facebook.com/events/2437134019877093/ i zaproście znajomych.

Wstąp do naszego Klubu

Kluby Młodego Programisty, czyli punkty warsztatowe z bezpłatną nauką programowania, działają od jesieni ubiegłego roku. Otworzyliśmy je w 16 miastach średniej wielkości – po jednym w każdym województwie.
Kluby Młodego Programisty – poza Przemyślem – działają także w Nysie, Lubinie, Inowrocławiu, Zamościu, Żarach, Piotrkowie Trybunalskim, Nowym Sączu, Siedlcach, Suwałkach, Kwidzynie, Jaworznie (do kwietnia 2019 r. Żorach), Ostrowcu Świętokrzyskim, Ełku, Gnieźnie i Stargardzie.
Do tej pory z naszych zajęć skorzystało już ponad 20 tysięcy uczestników, a to początek. Dopiero się rozpędzamy!

Zobacz film o KMP:


– Nasze zajęcia to nie tylko nauka połączona ze świetną zabawą. To przede wszystkim dowód na to, że aby zacząć przygodę z programowaniem nie musimy inwestować w drogi sprzęt komputerowy, czy informatyczne kursy – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski. – Pokazujemy dzieciakom i ich rodzicom, bo w naszych zajęciach mogą brać udział także i oni, że warto zacząć tę przygodę – dodaje szef MC.
Co tydzień, o tej samej godzinie, pod okiem profesjonalnych trenerów, dzieci – wraz z rodzicami – poznają korzyści płynące z nauki programowania. Udział w warsztatach jest bezpłatny, a każdy cykl to 10 godzinnych spotkań, prowadzonych na czterech poziomach trudności. Zajęcia dopasowane są do wieku uczestników. Mamy dwie grupy wiekowe: dzieci z klas 1-3 i z klas 4-6.
Już niebawem, na stronie https://klubmlodegoprogramisty.pl/ ruszy rejestracja na jesienną edycję zajęć.

Więcej o naszych Klubach i Dniach Otwartych dowiecie się na Facebooku: https://www.facebook.com/KlubMlodegoProgramistyPl/ oraz na stronie: www.koduj.gov.pl

***
Kluby Młodego Programisty to element projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych” realizowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy z Państwowym Instytutem Badawczym NASK. Kampanie mają na celu promowanie wykorzystywania technologii w codziennym życiu przez osoby w różnym wieku, przełamywanie barier z tym związanych oraz wzrost cyfrowych kompetencji społeczeństwa. Projekt obejmuje cztery obszary: jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci i programowanie.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo