Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina o obowiązku aktualizacji danych adresowych.

Opublikowano:
Autor:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina o obowiązku aktualizacji danych adresowych. - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości


W związku z dokonywanymi zmianami nazw ulic pamiętajmy o obowiązku aktualizacji adresu zamieszkania lub adresu do korespondencji przez osoby pobierające świadczenia emerytalno-rentowe, których taka zmiana dotyczy.

 Z uwagi na zbliżającą się wysyłkę  informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy ( PIT ), jak też decyzji o waloryzacji świadczenia, ZUS prosi o nie odkładanie tego obowiązku i dokonanie zmian w najbliższym możliwym terminie, co zagwarantuje, że wszystkie ww. dokumenty dotrą do bez zbędnej zwłoki.

 Aktualizację danych dokonać można poprzez Platformę Usług Elektronicznych, pisemnie lub placówce ZUS-u.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE