Porządek obrad będzie następujący:
- Otwarcie obrad.
- Powołanie sekretarza sesji.
- Zapoznanie Rady z porządkiem obrad.
- Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie ustalenia form pomocy dla najemców lokali użytkowych stanowiących własność Gminy Miasta Sanoka, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
- Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie przedłużenia terminów płatności rat podatku od nieruchomości dla przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
- Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie wyrażenia opinii o zmianie statutu Sanockiej Fundacji Rozwoju Sportu, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
- Informacja Burmistrza Miasta na temat aktualnych działań samorządowych,
- Zamknięcie obrad sesji.
Źródło: Oficjalna Strona Miasta Sanoka