Składając wniosek za pośrednictwem IKP lub ePUAP, w formularzu wniosku podajesz adres e-mail do kontaktu. Jeżeli wniosek złożysz po 30 czerwca 2022 r., na wskazany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz informację zwrotną o przyjęciu wniosku do rozpatrzenia i identyfikator sprawy. Dzięki temu identyfikatorowi będziesz mógł online sprawdzać, na jakim etapie rozpatrywania jest Twój wniosek i kiedy otrzymasz EKUZ.
Wystarczy w przeglądarce statusu spraw wpisać unikalny numer identyfikacyjny sprawy. Numer taki został przesłany na wskazany przez Ciebie adres email po złożeniu wniosku.
W statusie sprawy znajdziesz jeden z następujących komunikatów:
- Przyjęliśmy wniosek do realizacji
- Rozpatrujemy wniosek
- Karta EKUZ została wysłana pocztą
- Wniosek o EKUZ został rozpatrzony negatywnie – szczegółową informację zwrotną przesłaliśmy na wskazany adres
- Przesyłka z EKUZ została zwrócona przez Pocztę. Prześlemy ponownie po uzyskaniu poprawnego adresu.
Gdy wyślemy Ci EKUZ, otrzymasz link do śledzenia przesyłki pocztowej na adres e-mail.
Ważne! Twoje dane są bezpieczne! System udostępnia jedynie anonimowe informacje, czyli nazwę dokumentu, etap i status sprawy.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.