Reklama

SYGNAŁY CZYTELNIKÓW: Jak można było w ten sposób potraktować klientów?!

Opublikowano:
Autor:

SYGNAŁY CZYTELNIKÓW: Jak można było w ten sposób potraktować klientów?! - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Rozdzwoniły się telefony do naszej redakcji, klienci banku PBS dzwonią zbulwersowani sytuacją jaka dzisiaj zaistniała.

- Jak można było w ten sposób potraktować swoich klientów? Czy nie można było wysłać smsów lub wysłać notatki prasowej do lokalnych mediów, aby uprzedzić klientów. 

- Przyszłam na zakupy, cały koszyk załadowany i przy kasie dowiaduję się, że nie dokonam płatności kartą, ponieważ, mój bank nie działa. 

- Przyszedłem do banku podjąć środki, ponieważ wyjeżdżam na weekend. Są ferie, wyjeżdżam z całą rodziną. I co teraz? Czy mam iść pożyczyć od znajomych?

- Przecież wystarczyło zawiadomić lokalne media. Nikt nie loguje się codziennie w bankowości elektronicznej. Nie mam obowiązku ( w umowie z bankiem) regularnego odwiedzania ich strony. To jest jakaś kuriozalna sytuacja. Przecież oni obracają naszymi pieniędzmi.

- Wybieram potrzebne pieniądze na bieżąco, nie spodziewałam się braku dostępu do konta. Nie mam przy sobie gotówki, więc za co kupie bilet autobusowy żeby wrócić do domu z pracy?

 

Rzeczywiście sytuacja jest trudna, ktoś nie pomyślał aby skutecznie poinformować swoich klientów, aby zapobiec takim problemom. Wiele ludzi starszych posiadających konta, nie korzysta w ogóle z bankowości elektronicznej. W jaki sposób ci biedni ludzie mieli się dowiedzieć, o tym że od dziś do wtorku zostają bez środków do życia. 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE