reklama

SANOK: XII Sesja Rady Miasta Sanoka VIII kadencji

Opublikowano:
Autor:

SANOK: XII Sesja Rady Miasta Sanoka VIII kadencji - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości27 czerwca 2019 r. (czwartek) o godz. 1600 odbędzie się XII Sesja Rady Miasta Sanoka VIII kadencji w Sali Herbowej pokój nr 64 Urzędu Miasta w Sanoku, ul. Rynek 1z

Porządek obrad: 

1.Otwarcie obrad.
2.Powołanie sekretarza sesji.
3.Zapoznanie Rady z porządkiem obrad.
4.Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach.
5.Sprawozdanie Komisji z działalności między sesjami.
6.Sprawozdanie Burmistrza Miasta z działalności między sesjami.
7.Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały budżetowej na rok 2019, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
8.Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały w/s uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej miasta Sanoka za rok 2019, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
9.Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie upoważnienia Burmistrza Miasta Sanoka do ustalenia wysokości opłat za parkowanie pojazdów na terenach miejskich poza drogami publicznymi, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
10.Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w dzielnicy Olchowce d. Jednostka Wojskowa, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
11.Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie powołania Rady Społecznej w Samodzielnym Publicznym Miejskim Zespole Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Sanoku, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
12.Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie nagród Burmistrza Miasta Sanoka dla osób zasłużonych dla Miasta Sanoka, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
13.Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta Sanoka w sprawie nadania Honorowego Obywatelstwa Miasta Sanoka, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
14.Podjęcie uchwały w sprawie powołania zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników
15.Interpelacje.
16.Wolne wnioski i zapytania.
17.Zamknięcie obrad sesji.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo