Administracja Osiedla Słowackiego-Centrum mieści się w piwnicy jednego z bloków przy ulicy Krzywej na osiedlu Słowackiego. To tam należy składać wnioski o wydanie karty parkingowej. Jak informują mieszkańcy, pomieszczenie za drzwiami jest czyste i przestronne, ale administrator, mimo że życzliwy, to często jest nieuchwytny, bo roznosi ogłoszenia po klatkach. Można po niego zadzwonić, ale numer telefonu znajduje się na kartce zawieszonej na drzwiach w ciemnej piwnicy.
Oprócz tego wnioski są przyjmowane i karty wydawane w godzinach 9-11, wcześniej były to godziny: 7-9 i 11.30-13. Osobom, które pracują, trudno "wbić się" w te godziny. Jeden z naszych czytelników chciał złożyć wniosek w siedzibie zarządu SSM przy ulicy Sienkiewicza 1, ale stanowczo odmówiła tego sekretarka.
- Zastanawiam się, dlaczego wnioski o wydanie karty parkingowej nie mogłyby być przyjmowane (i karty wydawane) także w siedzibie zarządu SSM przy ul. Sienkiewicza 1, w znacznie przyzwoitszych warunkach lokalowych i w znacznie szerszym przedziale godzinowym, który daje większe możliwości pracującym mieszkańcom SSM - komentuje.
W tej sprawie skontaktowaliśmy się z Andrzejem Ostrowskim, zastępcą prezesa SSM, który poinformował nas, że wnioski można składać i u administratora osiedla i w siedzibie zarządu. W takim wypadku dlaczego wniosek czytelnika nie został przyjęty?
- Nie wiem dlaczego pani sekretarka wniosku nie przyjęła - tłumaczy zastępca prezesa. - Może ktoś tam siedział za panią sekretarkę i tylko dlatego ten wniosek nie został przyjęty.
Na pytanie, czy można zorganizować pracę tak, żeby karty odbierać w bardziej przystępnych godzinach pracy, zastępca odpowiedział, że mieszkańcy powinni tak sobie zorganizować czas, żeby je odebrać, bo innej możliwości Spółdzielnia nie ma. Do tej pory we wszystkich administracjach tak było robione i to funkcjonowało. Kartę może odebrać osoba, która będzie miała przy sobie dowód rejestracyjny.