Burmistrz Miasta Sanoka Tomasz Matuszewski i Skarbnik Miasta Sanoka Michał Siwak przesłali dziś do Kierowników Jednostek Organizacyjnych Gminy Miasta Sanoka decyzję o nieprzekazaniu środków finansowych m.in. na wynagrodzenia osobowe dla pracowników. Pismo zostało wysłane także do Przewodniczącego Rady Miasta Sławomira Miklicza.
W piśmie Burmistrz Miasta Sanoka i Skarbnik informują, że od 22 października br. Urząd Miasta nie będzie miał możliwości przekazywania środków finansowych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych realizujących zadania własne Gminy Miasta Sanoka.
Przyczyną takiego stanu rzeczy jest niepodjęcie przez Radę Miasta Sanoka uchwał dotyczących zmian w budżecie oraz zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
Środki na realizację zadań zleconych oraz środki otrzymane na zadania własne od Wojewody będą przekazywane na bieżąco.
- informuje Biuro Burmistrza Miasta Sanoka.
Jak rozwinie się sytuacja? Będziemy śledzić na bieżąco. Narazie, niestety, wygląda niepokojąco.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.