Sprawdź w galerii, gdzie nastąpią planowane wyłączenia prądu i na jak długo. Zanim wezwiesz pogotowie energetyczne, powinieneś wykonać niezbędne czynności:
- sprawdź bezpieczniki w instalacji w mieszkaniu,
- sprawdź bezpieczniki w tablicy licznikowo-bezpiecznikowej (złączu),
- zapytaj sąsiadów, czy oni także nie mają energii elektrycznej,
- w budynkach wielorodzinnych (bloki, kamienice) najpierw zadzwoń do dyżurnego elektryka administracji ( nr tel. dostępny na tablicy ogłoszeń ADM),
- sprawdź - być może pomimo otrzymanego wezwania do zapłaty nie zapłaciłeś rachunku za energię?
- jeśli masz licznik przedpłatowy sprawdź, czy wykupiona porcja energii nie została już wykorzystana?
Dzwoń do Pogotowia Energetycznego - telefon 991
Obecnie najszybszą formą zgłoszenia jest aplikacja do pobrania na telefon. Jest prosta w obsłudze a zgłoszenie w kilka sekund jest przekazywane do pracowników technicznych. Zobacz jak działa:
Ponadto dzwoń zawsze gdy:
- zauważysz uszkodzenie linii energetycznej,
- zauważysz otwarte drzwi lub uszkodzone zamknięcie do urządzeń energetycznych,
- jesteś świadkiem kradzieży urządzeń energetycznych lub gdy widzisz, jak osoby postronne próbują manipulować przy urządzeniach energetyki.
Dokonując zgłoszenia należy koniecznie podać:
- na czym polega problem,
- dokładny adres miejsca wystąpienia awarii,
- imię i nazwisko, numer telefonu do kontaktu
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.