Sprawdź w galerii, gdzie nastąpią planowane wyłączenia prądu i na jak długo.
Zanim wezwiesz pogotowie energetyczne, powinieneś wykonać niezbędne czynności:
- sprawdź bezpieczniki w instalacji w mieszkaniu,
- sprawdź bezpieczniki w tablicy licznikowo-bezpiecznikowej (złączu),
- zapytaj sąsiadów, czy oni także nie mają energii elektrycznej,
Jeżeli nie potrafisz tego dokonać osobiście, poproś sąsiada lub elektryka
- w budynkach wielorodzinnych (bloki, kamienice) najpierw zadzwoń do dyżurnego elektryka administracji ( nr tel. dostępny na tablicy ogłoszeń ADM),
- sprawdź - być może pomimo otrzymanego wezwania do zapłaty nie zapłaciłeś rachunku za energię?
- jeśli masz licznik przedpłatowy sprawdź, czy wykupiona porcja energii nie została już wykorzystana?
Jeśli sprawdziłeś bezpieczniki (są sprawne), Twoi sąsiedzi również nie mają energii
Dzwoń do Pogotowia Energetycznego - telefon 991Ponadto dzwoń zawsze gdy:
- zauważysz uszkodzenie linii energetycznej,
- zauważysz otwarte drzwi lub uszkodzone zamknięcie do urządzeń energetycznych,
- jesteś świadkiem kradzieży urządzeń energetycznych lub gdy widzisz, jak osoby postronne próbują manipulować przy urządzeniach energetyki.
Zgłoszenie o braku dostaw energii może zostać przyjęte, a pogotowie energetyczne może interweniować w sytuacji, gdy uszkodzeniu ulegnie sieć lub urządzenie będące własnością lub posiadające plomby PGE Dystrybucja. Wszystkie rozmowy/zgłoszenia z numerem 991 są rejestrowane (nagrywane).
Dokonując zgłoszenia należy koniecznie podać:
- na czym polega problem,
- dokładny adres miejsca wystąpienia awarii,
- imię i nazwisko, numer telefonu do kontaktu
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.