reklama
reklama

Korso Sanockie w nowym projekcie Google. Do Polski zawitał Showcase

Opublikowano:
Autor:

Korso Sanockie w nowym projekcie Google. Do Polski zawitał Showcase - Zdjęcie główne

Korso Sanockie w Google Showcase

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Korso Sanockie jest jedną z redakcji w Polsce debiutujących w projekcie Showcase w Wiadomościach Google w Polsce. Od środy (9 lutego) internauci mają dostęp do wybranych przez dziennikarzy materiałów.
reklama

Google wystartowało z nowym produktem. Showcase ma pomóc Czytelnikom szybciej i trafniej znajdować potrzebne dla siebie informacje. Do programu na starcie przystąpiło 27 wydawców, reprezentujących 47 różnorodnych redakcji, w tym media ogólnokrajowe, regionalne, specjalistyczne i lokalne - takie jak Wprost czy NaTemat.

W tym gronie znalazły się także portale Agencji Wydawniczo-Reklamowej Korso - m.in. Korso Sanockie, Korso24 i Korso Kolbuszowskie.

Panele z treściami pochodzącymi od uczestniczących w programie wydawców są od 9 lutego widoczne dla internautów w Polsce poszukujących informacji w Wiadomościach Google (Android lub iOS) oraz Google Discover. 

- Po kilku latach wytężonej pracy dziennikarskiej i programistycznej dołączamy do wydawców dostarczających wysokiej jakości treści dziennikarskie online. Znaleźliśmy się w zacnym gronie partnerów tworzących światowy projekt Showcase w Wiadomościach Google. Jest to nasz wielki sukces i wielka radość! Jesteśmy mega dumni

- mówi Tomasz Pawęzka, administrator stron Korso i dodaje dalej: - Nasza radość jest tym większa, że w projekcie znalazły się zaprzyjaźnione portale z naszego projektu Multiportal24.

Uczestniczący w programie wydawcy informacyjni mają dostęp do różnorodnych formatów paneli w Showcase, które mogą np. wskazywać powiązane artykuły i prezentować odbiorcom wydarzenia na osi czasu. 

- Cieszymy się, że uruchamiamy ten program we współpracy z tak różnorodną grupą partnerów - mediów, które już teraz udowadniają, że dzięki internetowi można zbudować i rozwijać nowoczesne media, wykorzystując wszystkie szanse na powiększanie swojego grona odbiorców i osiągnięcie cyfrowego sukcesu - mówi Magdalena Kotlarczyk, dyrektorka Google Polska. - To także szansa dla lokalnego dziennikarstwa - pandemia pokazała, jak bardzo jest ono potrzebne społecznościom. Showcase to kolejna nasza inwestycja w łatwiejszy dostęp do różnorodnych źródeł informacji dla wszystkich w Polsce - dodaje.

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu korsokolbuszowskie.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama