Bank ING 24 października (poniedziałek), od 13:20 do 17:20, zaplanował prace serwisowe. W czasie prac klienci mogą mieć problem ze składaniem wniosków w Moim ING i przez naszą stronę www (np. o konto, kartę), obsługą kart w ING Business, realizacją transakcji kartami - płatności w terminalach, korzystaniu z bankomatów i wpłatomatów realizacją płatności kartą w internecie z dodatkowym uwierzytelnieniem 3D Secure
Nie będzie również można:
- nadawać numerów PIN do kart płatniczych i kredytowych
- zamawiać kart płatniczych
- przypisać do telefonu kart w aplikacji Moje ING
- dodać kart Mastercard w portfelach mobilnych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay)
- wykonać operacji na rachunku karty kredytowej
- wykonać transakcji SWE (System Wypłat Elektronicznych dla klientów ING Business Online)
Jeśli możesz, skorzystaj z naszych usług poza godzinami niedostępności lub skorzystaj z BLIKA (do płacenia w sklepie i przez internet, do wpłacania i wypłacania). Za zakupy przez internet możesz też zapłacić przelewem - z opcją Płać z ING. Wpłaty na rachunek w EUR zlecisz w placówce banku.
Jeśli chcesz zastrzec kartę - zrobisz to na infolinii, pod numerem +48 32 357 00 12.
Przepraszamy za utrudnienia.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.