reklama

Frekwencja w Sanoku - II tura przebiła pierwszą!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: pixabay

Frekwencja w Sanoku - II tura przebiła pierwszą! - Zdjęcie główne

Wyższa frekwencja w II turze w Sanoku! | foto pixabay

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościDane dotyczące frekwencji do godziny 17 w Sanoku pokazują wyraźny wzrost zainteresowania mieszkańców ponownym głosowaniem w II turze wyborów. Porównując wyniki z obu tur, można zauważyć, że więcej wyborców zdecydowało się oddać swój głos podczas drugiego głosowania.
reklama

 

Frekwencja w I turze w Sanoku – 48,39%

W pierwszej turze wyborów frekwencja do godziny 17 wyniosła 48,39%. W stałych obwodach głosowania wydano łącznie 12 712 kart, przy łącznej liczbie 26 270 uprawnionych do głosowania. Ten wynik pokazuje umiarkowane zainteresowanie głosowaniem na początku dnia wyborczego.

Frekwencja w II turze w Sanoku – 52,93%

W ponownym głosowaniu, czyli II turze, frekwencja wzrosła do poziomu 52,93%. W tym samym czasie wydano 13 637 kart do głosowania, a liczba uprawnionych do głosowania wyniosła 25 764. To oznacza, że frekwencja w II turze była wyższa o ponad 4 punkty procentowe w porównaniu do I tury.

Co oznacza wzrost frekwencji?

Wzrost frekwencji do godziny 17 w II turze wyborów w Sanoku może świadczyć o większym zaangażowaniu wyborców w finalny etap wyborów. Mieszkańcy miasta chętniej zdecydowali się na udział w głosowaniu, co może mieć wpływ na ostateczne wyniki wyborów i potwierdza, że zainteresowanie procesem demokratycznym jest wśród sanoczan duże.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo