Reklama

Cisna i browar

Opublikowano: ndz, 18 gru 2016 08:20
Autor:

Cisna i browar - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości W ostatnim czasie sporo kontrowersji wzbudził wizerunek bieszczadzkiej niedźwiedzicy na etykietach piwa jednego z regionalnych browarów. Mimo że cel jest szczytny, to nie wszystkim pomysł się podoba.

Na piwach widnieje lekarz weterynarii Radosław Fedaczyński z Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt Chronionych w Przemyślu, który przytula małą niedźwiedzicę. Wizerunek, który powstał na podstawie zdjęcia, upamiętnia ich pożegnanie przed wyjazdem Cisnej do zoo w Poznaniu.

W ostatnim czasie ORZCh podjął starania o budowę pogotowia dla niedźwiedzi. Jest to kosztowne przedsięwzięcie. Pierwszy etap, czyli powstanie budynku wraz z infrastrukturą potrzebną do intensywnego leczenia oraz krótkotrwałej hospitalizacji i rehabilitacji, szacuje się na około 650 tys. zł. Wspólna akcja z browarem jest formą pozyskania niezbędnych środków finansowych. Informacja, że piwo ma wspierać budowę pogotowia, zostało zamieszczone na jego etykiecie.

Nie spodobało się to poznańskiemu zoo, w którym obecnie przebywa Cisna. Jako placówka edukująca dzieci i młodzież nie wyobraża sobie współpracy z producentami alkoholu czy papierosów.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE