Reklama

Bieszczadzka marka

Opublikowano:
Autor:

Bieszczadzka marka - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Ostatni weekend lipca to czas targów rzemiosła, przedsiębiorczości i leśnictwa w Lesku. Agrobieszczady zgromadziły sporą rzeszę gości oraz szeroką gamę przedsiębiorców i producentów z terenu Bieszczad.

Agrobieszczady to wydarzenie istotne dla regionu zarówno od strony handlowej, jak i promocyjnej. Ranga targów jest na tyle wysoka, że objęto ją patronatem Ministra Rolnictwa i najwyższych władz województwa.

Przez weekend tłumy mieszkańców i turystów odwiedzały teren targów, aby zapoznać się z niepowtarzalną ofertą handlową regionalnych przedsiębiorców. Było w czym wybierać, ponieważ ogrom produktów wręcz onieśmielał swym bogactwem. Nie tylko handel zdominował Agrobieszczady. Rokrocznie mają miejsce również atrakcyjne wydarzenia, takie jak występy zespołów folklorystycznych, zmagania drwali, wystawy zwierząt, leśnictwo i łowiectwo. Przeprowadzone zostały też liczne konkursy, np.: na najciekawsze stoisko wystawowe czy na najmłodszego opiekuna zwierząt.

Tegoroczną nowością były warsztaty kulinarne prowadzone przez Witolda Nogaja, znanego kucharza przygotowującego swoje potrawy na bazie baraniny. Jednak Bieszczady to przede wszystkim dziczyzna, która wręcz królowała w ofercie przedsiębiorców.

Zdaniem organizatorów Agrobieszczady łącznie odwiedziło 25 tysięcy gości, co bardzo dobrze rokuje na przyszłość. Targi zorganizowano po raz XXI. Na trwałe wpisały się już w kalendarz wydarzeń świadczących o tym, że Bieszczady to w sensie szeroko rozumianym nowa jakość i marka, która jest klasą dla samej siebie.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE