Reklama

SYGNAŁY CZYTELNIKÓW: Przymusowa jazda "na gapę" w MKS

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor: | Zdjęcie: Nadesłane

SYGNAŁY CZYTELNIKÓW: Przymusowa jazda "na gapę" w MKS - Zdjęcie główne

foto Nadesłane

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Sygnały Czytelników Rubryka "Sygnały czytelników" jest rubryką naszych czytelników, w której mogą zwrócić uwagę na problemy, z jakimi się borykają, jakie ich trapią. Wszystkie maile publikujemy w wersji oryginalnej. Zaznaczamy, że nie publikujemy anonimów. Dane autorów pozostają do wiadomości redakcji.

"Dzień dobry  (Choć gdyby był to tej wiadomości by nie było) Chcąc skorzystać z przejazdu z przystanku Zahutyń 3 w dniu 1 czerwca, planowo 9:07 spotkałam się z bardzo niemiłą niespodzianką! Chcąc zakupić bilet, okazało się, że autobus ten biletomatu nie posiada! Podeszłam więc do Pana kierowcy z zapytaniem, czy mogę nabyć u Niego bądź opłacić przejazd jak to ma miejsce u innych przewoźników, ale niestety usłyszałam, że nie ma takiej możliwości ! Ops... W takim razie co teraz ? A dokąd Pani jedzie? Na Beksińskiego - odpowiedziałam, po czym zapytałam co ja mam w takiej sytuacji zrobić jeśli już jadę w tym autobusie a kontrola może być na kolejnym przystanku?

Noooo to będą kłopoty ! Przepraszam, ale SZLAG MNIE JASNY TRAFIŁ !!! No to niech pani pyta pasażerów, może Ktoś ma odsprzedać - dodał Pan kierowca!? Na moje szczęście jedna z Pań posiadała bilet za 4,40 i odsprzedała mi (serdecznie Pani raz jeszcze dziękuję!) Nie mam pretensji do Pana kierowcy! Był bardzo miły jak i zresztą cała rozmowa była bardzo kulturalna! Natomiast chce zwrócić uwagę na to, by w jakiś sposób rozwiązać ten problem, bo przez ten krótki czas przejazdu nasłuchałam się o sytuacjach z tym związanych i o „ostrej Pani kontrolerce" wystawiającej mandaty  za brak biletu w takim właśnie przypadku jak mój (absolutnie nie neguje tego jeśli chodzi o tzw.kombinatorów), ale stwierdziłam, że nie mogę tego tak zostawić, bo to nie jest normalne !!!

Na przystanku informacji brak (obok przychodzi przy ul.Lipinskiego jest karteczka z informacją gdzie można nabyć  bilety w najbliższym punkcie, ale już o tym, że nie w każdym autobusie jest możliwość zakupu to już nie! (W moim jednak przypadku takiego punktu nie było) Dodam, tylko że pochodzę z Sanoka, ale od ponad 10 lat spędzam tutaj tylko kilka dni i jak się okazuje do tej pory korzystając z MKS kupowałam bilet u Pana kierowcy a po wprowadzeniu biletomatów na moje szczęście jak się okazuje trafiałam na biletomaty ! W załączniku bilet.

Pozdrawiam serdecznie - Sabina."

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy