Reklama

Reklama

SYGNAŁY CZYTELNIKÓW: Przymusowa jazda "na gapę" w MKS

Opublikowano: 7 czerwca 2021 07:00
Autor: | Zdjęcie: Nadesłane

SYGNAŁY CZYTELNIKÓW: Przymusowa jazda "na gapę" w MKS - Zdjęcie główne

foto Nadesłane

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Sygnały Czytelników Rubryka "Sygnały czytelników" jest rubryką naszych czytelników, w której mogą zwrócić uwagę na problemy, z jakimi się borykają, jakie ich trapią. Wszystkie maile publikujemy w wersji oryginalnej. Zaznaczamy, że nie publikujemy anonimów. Dane autorów pozostają do wiadomości redakcji.

"Dzień dobry  (Choć gdyby był to tej wiadomości by nie było) Chcąc skorzystać z przejazdu z przystanku Zahutyń 3 w dniu 1 czerwca, planowo 9:07 spotkałam się z bardzo niemiłą niespodzianką! Chcąc zakupić bilet, okazało się, że autobus ten biletomatu nie posiada! Podeszłam więc do Pana kierowcy z zapytaniem, czy mogę nabyć u Niego bądź opłacić przejazd jak to ma miejsce u innych przewoźników, ale niestety usłyszałam, że nie ma takiej możliwości ! Ops... W takim razie co teraz ? A dokąd Pani jedzie? Na Beksińskiego - odpowiedziałam, po czym zapytałam co ja mam w takiej sytuacji zrobić jeśli już jadę w tym autobusie a kontrola może być na kolejnym przystanku?

Noooo to będą kłopoty ! Przepraszam, ale SZLAG MNIE JASNY TRAFIŁ !!! No to niech pani pyta pasażerów, może Ktoś ma odsprzedać - dodał Pan kierowca!? Na moje szczęście jedna z Pań posiadała bilet za 4,40 i odsprzedała mi (serdecznie Pani raz jeszcze dziękuję!) Nie mam pretensji do Pana kierowcy! Był bardzo miły jak i zresztą cała rozmowa była bardzo kulturalna! Natomiast chce zwrócić uwagę na to, by w jakiś sposób rozwiązać ten problem, bo przez ten krótki czas przejazdu nasłuchałam się o sytuacjach z tym związanych i o „ostrej Pani kontrolerce" wystawiającej mandaty  za brak biletu w takim właśnie przypadku jak mój (absolutnie nie neguje tego jeśli chodzi o tzw.kombinatorów), ale stwierdziłam, że nie mogę tego tak zostawić, bo to nie jest normalne !!!

Na przystanku informacji brak (obok przychodzi przy ul.Lipinskiego jest karteczka z informacją gdzie można nabyć  bilety w najbliższym punkcie, ale już o tym, że nie w każdym autobusie jest możliwość zakupu to już nie! (W moim jednak przypadku takiego punktu nie było) Dodam, tylko że pochodzę z Sanoka, ale od ponad 10 lat spędzam tutaj tylko kilka dni i jak się okazuje do tej pory korzystając z MKS kupowałam bilet u Pana kierowcy a po wprowadzeniu biletomatów na moje szczęście jak się okazuje trafiałam na biletomaty ! W załączniku bilet.

Pozdrawiam serdecznie - Sabina."

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (10)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

  • 3 miesiące temu | ocena +0 / -0

    Niedzielny pasażer

    Tu się akurat zgodzę. Jestem okazyjnym pasażerem i ostatnio miałem podobną sytuację bo mi nawalił samochód. Wsiadłem na zahutyniu i co i dupa. Brak możliwości kupienia biletów. Warto to uregulować np. Wprowadzając do każdego autobusu biletów bądź możliwość zakupu biletu u kontrolera a nie mandat.

  • 3 miesiące temu | ocena +1 / -1

    Rzeszowiak

    To czemu nie zainstalują biletomatow we wszystkich autobusach co to jest w Sanoku jakaś rosyjska ruletka

  • 3 miesiące temu | ocena +2 / -1

    Sanoczanin

    Co tam bilety żeby palma byla to jest dla sanoczan najwazniejsze

  • 3 miesiące temu | ocena +4 / -1

    snk

    Możliwość zakupienia biletu u kierowcy już dawno odeszła do lamusa w wielu miejscach. Sanok nie jest w tym przypadku jedyny.

  • 3 miesiące temu | ocena +6 / -5

    Walter

    Witam. Także korzystam z MKS. I tu chcę Panią poinformować, że istnieje coś takiego jak SkyCash. Jest to możliwość zakupu biletów za pośrednictwem telefonu komórkowego - informacja jak korzystać jest w każdym sanockim autobusie. Korzystać z tej aplikacji można w wielu miastach Polski, nie tylko w Sanoku. Apką tą można też opłacać parkingi i wiele innych.

  • 3 miesiące temu | ocena +2 / -3

    @Piotr

    Piotr= Kaziutek jego styl pisania

  • 3 miesiące temu | ocena +6 / -10

    Piotr

    Droga pani Sabino - z choinki się pani urwała? Ponad rok tak właśnie Sanok funkcjonuje a pani tego nie wie? Kup sobie pani 10 szt tych biletów i nie będzie takich problemów. Przy okazji może jeszcze komuś pani po drodze pomoże - gdy zapomni wcześniej kupić. Jak idzie pani do lekarza to wcześniej trzeba się zarejestrować tak? Więc przed jazdą MKS trzeba zaopatrzyć się w bilet. Więcej takich klientów i wypadek gotowy. Pani powinna wiedzieć że kierowca w trakcie jazdy z ludźmi powinien być skupiony, a nie odpowiadać na głupie pytania pasażer. MKS to nie taxi droga pani.

    • 3 miesiące temu | ocena +0 / -1

      Sierra

      Ja kupiłam kilka na zapas i mi wyblakły

    • 3 miesiące temu | ocena +1 / -1

      mimok

      jaka debilna odpowiedź. Wchodzę do autobusu i mam kupić bilet omnibusie ciul mnie obchodzi czy u kierowcy czy w biletomacie.

    • 3 miesiące temu | ocena +3 / -3

      Sanoczanka

      Hmm ciekawe czy turyście który nie wiem jak OD ROKU funkcjonuje Sanok odpisze Pan tak samo...