Reklama

W jaki sposób powstają nadruki na etykietach samoprzylepnych?

Opublikowano: sob, 23 lut 2019 15:00
Autor:

W jaki sposób powstają nadruki na etykietach samoprzylepnych? - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Promowane Tworzenie nadruków na etykietach samoprzylepnych to dość skomplikowana czynność. Nie można sobie z tym poradzić bez sięgnięcia po odpowiednie narzędzia. Oczywiście rodzajów etykiet jest bardzo dużo i nie w każdym przypadku proces ten będzie wyglądał podobnie. Wykorzystuje się jednak w tym celu nowoczesne technologie druku, dzięki którym nadruki nie rozmazują się, pozostają na etykietach przez wiele lat i niestraszne im są żadne czynniki mechaniczne.

Maszyna hybrydowa

Etykiety samoprzylepne mają być przede wszystkim trwałe, ale w wielu przypadkach stanowią też funkcję reklamową oraz informacyjną. To właśnie na etykietach można umieścić różne nadruki, mówiące o składzie produktu, ale też działalności całej firmy, która zajmuje się produkcją danych towarów. Etykiety samoprzylepne na roli powstające dzięki maszynie hybrydowej są bardzo atrakcyjne, a poza tym na pewno nie będą blaknąć, nawet gdy minie wiele miesięcy. Druk etykiet jest ekspresowy, zdecydować można się nawet na wysokie nakłady, ale równie dobrze w grę wchodzi też zamówienie nakładów okazjonalnych, np. na akcje promocyjne. Maszyna hybrydowa wykorzystywana przez drukarnię Arti-Bau (https://artibau.pl/) łączy w sobie druk inkjetowy oraz druk fleksograficzny.

Nadruki na etykietach

Informacje zawarte na każdej stronie etykiety

Innowacyjną formą umieszczania informacji na etykietach jest ich nanoszenie na każdą stronę. Etykiety peel off charakteryzują się tym, że całość składa się przynajmniej z kilku warstw. Nie jest to więc jednostronna etykieta, która może na sobie pomieścić jedynie kilka informacji, i to w języku polskim, pomijając języki obce, np. angielski, czy też niemiecki. W końcu wiele produkowanych towarów trafia na rynek zagraniczny, a co za tym idzie trzeba postarać się o to, aby klienci mogli je kupować z pełną świadomością, dowiadując się natychmiastowo o składzie produktu oraz wiadomościach przekazywanych phrzez dystrybutorów. Etykiety wielowarstwowe mogą więc zawierać dwie, trzy, czy nawet cztery strony, każdy klient będzie wiedział ile mu się przyda, aby udanie zakończyć proces produkcji w zakładzie.

Dobór podłoża i nawoju etykiet

Drukarnia etykiet dużą wagę przykłada do staranności realizowanych zleceń dla swoich klientów. Jednymi z ważniejszych elementów jest więc dobieranie:

  • podłoża etykiety,

  • nawoju etykiet.

  • Na takich elementach warto się skupić, dzięki czemu projekt nie będzie miał w sobie żadnych mankamentów. Etykiety trójstronne mogą znaleźć się na podłożu polietylenowym oraz polipropylenowym. Każda z tych wersji jest dla klienta korzystna, a etykieta powinna być wytrzymała i odporna na działanie czynników zewnętrznych. Etykiety dwuwarstwowe mogą mieć też zróżnicowane nawoje, np. na zewnątrz, ale też do wewnątrz. Drukarnia przygotowała więc kilka różnych wariantów, również jeśli chodzi o orientację tekstu na danym materiale. Tym samym zamawiający mają bardzo duży wpływ na to, jak finalnie będzie prezentowała się ich etykieta, jaka metoda druku zostanie wykorzystana i jakie informacje będą się na niej konkretnie znajdować.

     

    Drukarnia Etykiet Arti-Bau

    ul. Brzozowa 8

    55-040 Ślęza

    Tel. 717822678

    UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
    wróć na stronę główną

    ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

    e-mail
    hasło

    Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE