Jak zadbać o marketing sklepu rowerowego? Sprawdź ORŁY Branży Rowerowej.

Opublikowano:
Autor:

Jak zadbać o marketing sklepu rowerowego? Sprawdź ORŁY Branży Rowerowej. - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Promowane

Właściciele sklepów rowerowych nie mają łatwego zadania, jeśli chodzi o reklamę produktów, które sprzedają. Dobry rower kupujemy przecież na lata, więc muszą ciągle poszerzać katalog nowych klientów, którzy przekroczą ich progi. Marketing musi więc funkcjonować na kilku polach. Mamy kilka pomysłów, które możesz wdrożyć w życie, by Twój sklep rowerowy w Poznaniu znów był pełen klientów.

Spróbuj połączyć swój sklep z serwisem rowerowym. Może sam naprawiasz dwukołowe sprzęty albo masz znajomego, który się na tym zna – to świetnie! Twój plan może zadziałać. Przyciągasz w ten sposób do swojego lokalu osoby zainteresowane, które mają już sprzęt. Wprawni sprzedawcy mogą im zaproponować akcesoria, które ułatwią im rowerowe wycieczki, a w przypadku poważnych uszkodzeń jednośladu nie będą musieli daleko szukać modelu zastępczego.

Sklep rowerowy z kawiarnią?

Nie będzie to propozycja połączenia tych dwóch instytucji, ale czemu nie proponować swoim klientom filiżanki pachnącej kawy? Do tego małe pokazy/prezentacje najlepszych tras rowerowych w kraju i za granicą będą wspaniałym pomysłem na przyciągnięcie pasjonatów do Twojego sklepu. Podyskutują wspólni o swoim hobby, a przy okazji zakupią kubek termiczny do swojego roweru.

Sklep rowerowy z certyfikatem

W Polsce panuje ciągle trend, w którym dokonania potwierdzone na piśmie mają od razu trzy razy większe znaczenie. Nie bój się więc wziąć udziału w plebiscycie Orły Branży Rowerowej. Zgłoszenie nic Cię nie kosztuje, a w razie otrzymania wyróżnienia możesz zdecydować czy zakupisz materiały marketingowe, które potwierdzą Twoje dokonania. Podczas plebiscytu badana jest jakość obsługi klienta, wyrażona w ocenach na portalach typu TripAdvisor, Google Maps, Zumi, Facebook. Firmy, które przekroczą próg 8 z 10 punktów – trafiają do zacnego grona laureatów. Zyskują wówczas świetną reklamę swoich usług, popartą rzetelnym badaniem, a nie tylko pustymi obietnicami.

Sklep rowerowy w Internecie

Tapicerzy z Wrocławia czy sprzedawcy artykułów dziecięcych z Gdańska już dawno przenieśli swoje biznesy do sieci. Nie oznacza to wcale rezygnacji z handlu stacjonarnego. Na początek wystarczy zatrudnienie na pół etatu pracownika, który będzie odpowiadał za kontakt mailowy z klientami oraz wysyłkę produktów. Internet daje nieograniczone możliwości dotarcia do zainteresowanych z każdego krańca Polski. Rezygnacja z tej możliwości może wiele kosztować Twój sklep rowerowy.


 


 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE