Zbieranie precyzyjnych danych na temat zachowań konsumenckich to klucz do stworzenia idealnie dopasowanych ofert sprzedażowych. W marketingu skupiającym się na działaniach B2B równie istotnym jest pozyskiwanie danych o zachowaniu firm potencjalnie zainteresowanych naszą usługą. Jaką metodę wybrać, aby uzyskać informacje, na których najbardziej zależy naszej marce?
Nowoczesne narzędzia dla marketerów – najbardziej pożądane funkcje
Przy wyborze narzędzia musimy zadać sobie pytanie o to, na jakich działaniach zależy nam najbardziej. Zależnie od branży, wielkości firmy czy specyfiki marki możemy potrzebować pomocy przy:
- identyfikacji klientów B2B odwiedzających stronę,
- prowadzeniu sprawnej komunikacji zachęcającej do dalszego kontaktu,
- systematyzowaniu danych firm – adresów e-mail, adresów stron, numerów telefonów,
- analizie zachowania użytkownika na stronie – odwiedzanych zakładek, preferencji dotyczących produktów lub usług,
- prowadzeniu statystyk
Realne zwiększenie sprzedaży
Szeroki zakres funkcji analitycznych to nie wszystko. Nowoczesne narzędzie dla sprzedawców – takie jak BAZO – ma jeden, precyzyjny cel i jest nim oczywiście zwiększenie sprzedaży. Jak uzyskać pożądany efekt?
- Dane pozyskiwane za pomocą BAZO krystalizują sieć firm potencjalnie zainteresowanych naszą usługą, co otwiera drogę do dalszej komunikacji.
- Wtyczka BAZO na stronie pozwalają na tworzenie spersonalizowanych komunikatów angażujących użytkownika do dalszych działań.
- Analiza aktywności firm na stronie pokazuje potencjał danego produktu lub usługi. Rosnące zainteresowanie można wykorzystać poprzez promocje lub spersonalizowane oferty.
- Z drugiej strony mamy też możliwość szybkiego wdrażania zmian tam, gdzie widać niknące zainteresowanie.
Inteligentne pozyskiwanie leadów – dla kogo?
Urządzenia typu BAZO – wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji – to idealne usprawnienie pracy marketera, stratega kampanii reklamowych, ale też freelancera czy przedsiębiorcy MŚP. Narzędzie wspierające generowanie leadów przyda się wszędzie tam, gdzie liczy się oszczędność czasu i precyzja w docieraniu do idealnego klienta B2B.BAZO efektywnie przyspiesza każdy z wymienionych etapów przekładając działania na realne zyski.