Reklama

Reklama

W Ustrzykach Dolnych już głosują

Opublikowano: 27 sierpnia 2018 11:02
Autor:

W Ustrzykach Dolnych już głosują - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Siedem wniosków do Budżetu Obywatelskiego 2019 zgłosili mieszkańcy Ustrzyk Dolnych. Wszystkie uzyskały pozytywną weryfikację.

Do urzędu wpłynęło siedem wniosków: Park aktywnej rekreacji przy ulicy Łukasiewicza w Ustrzykach Dolnych na kwotę w wysokości 94 tys. zł; Wykonanie chodnika na cmentarzu komunalnym w Nowosielcach Kozickich (98 tys. zł); Zaprojektowanie i budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w terenie szkoły w Hoszowie (69 tys. zł); Budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego we wsi Równia (99 tys. zł); Kompleks boisk sportowych Bandrów Narodowy - Jałowe (99 tys. zł); Budowa miejsca rekreacji i aktywnego wypoczynku (wraz z wyposażeniem i chodnikami) w Łodynie (98 tys. zł); Remont garażu i pomieszczeń socjalnych OSP Krościenko (budynek szkoły) (55 tys. zł).

Poprawność zgłoszonych projektów badała Komisja ds. Budżetu Obywatelskiego. Sprawdzała rzeczywisty koszt zadań, możliwość zabezpieczenia w kolejnych budżetach ewentualnych kosztów powstałych w wyniku realizacji inwestycji, czy zadania nie są sprzeczne z dokumentami planistycznymi gminy i czy możliwa jest realizacja w ciągu roku budżetowego.

O wyborze zadań do realizacji zdecydują osoby, które w dniu głosowania będą mieszkańcami gminy Ustrzyki Dolne. Przygotowany formularz karty do głosowania można pobrać ze strony internetowej  www.ustrzyki-dolne.pl, w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnych (punkt informacyjny) oraz u sołtysów.

Głosowanie w formie papierowej polega na wypełnieniu wymaganych rubryk w karcie do głosowania i dostarczeniu do urzędu miejskiego. Zrobić to można na kilka sposobów: wrzucić do urny w urzędzie, zeskanować i wysłać pocztą elektroniczną na adres [email protected], wysłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych (ul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne) z dopiskiem na kopercie "Budżet Obywatelski – GŁOSOWANIE", za datę oddania głosu w ten sposób uważa się datę stempla pocztowego, dostarczyć do sołtysa, wrzucić do urny w innym punkcie do głosowania wyznaczonym przez burmistrza. Włodarz gminy może to zrobić na wniosek zainteresowanego podmiotu publicznego.

Każdy głosujący może oddać tylko jeden głos na wybrane zadanie w każdej z kategorii.

Głosowanie zaczęło się 15 sierpnia, potrwa do 14 września 2018 roku.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.